booom

Okej här kommer en massa bilder som jag har haft på min mobil som jag inte har haft tid till att lägga ut!
 
 
Detta är alltså förra lördagen på festivalen, sista bilden är någon jävla fyllebild inne på cardan! :p 
 
 
 Jag var hemma hos Rambo för att hämta vin. Är hans hem inte vackert? 
 
 
 Påväg till Dk hem till mormor med Sandra, förra måndagen ❤
 
 
Drack världens godaste fläderdryck på ett café i Søborg som hetter Grannys House
 
 
 Sandra fick ett smakprov på akupunktur! 
 
 
 Åt god lunch med mormor och Sandra i Helsinge på Vivaldi
 
 
Sandra övar på Henrik inne på babysam i Hillerød
 
 
 
Åt sommarens första mjukglass i Helsinge
 
 
 En av mormor och morfars hundar
 
 
 
Har blivit lite shopping de senaste dagarna också! 
 
 
Åt på vivaldi i Helsingör med Oliven ❤
 
 
 
Tropical Beach med Olivia i lördagskväll!
 
 
 Blev "några" öl i lördags! 
 
 
Bakken igår med Olivia och några från Helsingör som jag jobbar bredvid
 
 
Min lilla systerson/systerdotter ❤❤❤❤
Kommer bli världens bästa moster, i promise ❤
 
 
 
 
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback