Ledig!!

Har jobbat och slitit nu måndag, tisdag och onsdag. Igår efter jobb så blev det massa malibu juice och god mat med fint sällskap och det blev även en övernattning i fina Helsingör!

Idag har jag varit ledig vilket har varit helt underbart. Kom hem från Helsingör vid 10 i förmiddags, bäddade direkt mer mig i sängen och började titta på Pretty Little Liars igen. Hela dagen har jag sovit och tittar på PLL. Släpade mig upp vid 17 för att städa på mitt rum, nu har jag precis duschat, målat naglarna och är igång med sista tvätten och sen ska jag göra mig lite nudlar och placera mitt ass i sängen igen!

Ha en fortsatt bra torsdag. Imorgon är det freeeeeedag och LÖNING!! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback