New in!

Har haft en riktigt bra dag i Copenhagen med Natascha, vi har bara myst hela dagen med god mat, fika, och massa shopping! :D 
 
Mitt på rådhusplatsen så la där en hemlös man och det kom stora rökmoln från honom....?
 
Helt döda på hemvägen!
 
Militär scarfs som jag köpte på jobb igår
 
Byxor, även från jobb igår
 
Köpte även min nya älsklings parfym igår, Million Lady :-D 
Million till män är så fucking god också, finns inget bättre när en kille har den parfymen på ;-) 
 
 
 
 

Här kommer det jag köpte idag:
En blus med spets och så är den öppen i ryggen, love it! 
 
Neonfärgade sängkläder :-D 
 
Militär byxor, gahh så fucking snyggaaa!
 
Helt vanlig basic kjol
 
Träningsbh, nu när man ska komma igång med träningen ;-) 
 
Tatuerade mig också, men den får ni ser imorgon då det är plåster på nu!!! :-D
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback