Skola efter över 2 månaders uppehåll

Då var det dags för skolan igen, ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka efter 2 månader och träffa alla kompisar, återgå till de vanliga och sen köra järnet sista månaderna!
Börjar 10.10 idag men Moa som precis har fått körkort hämtar mig i billeberga vid 9 så vi hinner snacka av oss innan vi börjar lektionen. Börjar med en ny kurs direkt första dagen, djur i park.... Yay mothafuckaaaaa -.-' sen på eftermiddagen ska vi jobba med en APU uppgift, vi ska göra ett arbete om våra två senaste praktiker.....

Ska börja morgonen med att dricka en red bull sen på tåget så mina kompisar kan njuta av att i'm back ;)

Detta har jag på mig idag btw. Svarta byxor - svart tröja m. ett bling bling hjärta - militär scarfs m. bling - svart kofta




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback