Oppan gangnamstyle!

Jag lever igen! Vårt internet har legat nere här hemma hur jävla länge som helst och vi har så dåligt nät här hemma så internet på min mobil har heller inte fungerat....... 

Idag har jag spenderat dagen med mor och far, vi va ute och ordnade massa ärende och ätit god lasagne. Nu har jag vilat upp mig och är redo för ett par vilda dagar igen! 

Köpte ett par nya hörlurar idag på net o net, dom hade vunnit 1a pris och kostade 640kr så förväntade mig ett grymt ljud. Har inte riktigt provat dom helt ordentligt så vet inte om jag är nöjd eller missnöjd. 

Imorgon ska jag träffa min Oliv och spendera några timmar på väla och sen på kvällen ska jag på vinmys med god mat! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback