Vill jobba!

Det suger att inte ha ett fast jobb, att bara vara hemma om dagarna börjar bli riktigt tråkigt så nu ska jag söka jobb som en galning! 

Idag blir det en runda till Helsingör i eftermiddag för att fördriva tiden och säga hej till mina kollegor, imorgon så ska jag träffa Sanne i Malmö och vi ska till Emporia, första gången för min del :D 
Onsdag så träffar jag Sandra, vi ska färga mitt hår!! Äntligen, hoppas på en förändring :D 




» oliv

Skärp dig nu och skaffa forme istället! losv.forme.se perfekt ju :D Vill kunna följa dina inlägg och så! Haha, dessutom så fuckar din app eller något då texten blir knas de sista meningarna du skriver i varje inlägg :s
puss på dig! :*

Svar: okej du får hjälpa mig någon gång. <3
louisechristina.blogg.se

2013-10-07 // 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback