Jobb nu

Fyfan alltså, nu börjar det bli riktigt kallt om dagarna och speciellt på morgonen så nu börjar halsduk/scarfs perioden för min del! 

Dagen igår va bra, började 13-18 och hade mycket att göra, vi fick hem MASSA varor från Paris så vi hade att göra, vi har även fått dom BALLASTE legginsen på jobb från Paris, där är så mycket mönster på och allt. Kääär! 

Eftersom jag inte får någon ledig dag den här veckan så fick jag välja mellan att gå tidigare idag eller imorgon och jag tror det blir imorgon eftersom på fredag ska jag jobba ett 13 h pass så kan det vara lite skönt att sluta tidigare på torsdag. 

Sitter på båten, lyssnar på Miley Cyrus nya låt Wrecking Ball





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback