AJKIA

Kom nästan precis hem från Ikea, va där en runda med päronen för jag hade inget att göra och sen behövde jag nya kuddar!
2 (förhoppningsvis) sköna kuddar gjorda av fjäder och dun!
En sketen liten lampa till mitt skrivbord då lampan jag egentligen har i min fönsterkarm (där nu mera min "jul-ljusgrej" står) står nu på mitt skrivbord och jag har kommit underfund med att det är skönt att ha en lampa på skrivbordet när man sitter vid datorn och det är mörkt i rummet så den här lampan jag köpte idag får duga sålänge men den kommer dock först upp efter jul!


En julslinga eller porrbelysning som jag väljer att kalla det! haha


Körde förbi ett helt crazy hus innan, ljusen lös verkligen upp hela gatan och jag fick ont i ögonen av att titta på det, detta är bara ena sidan av huset, såg ännu värre ut irl! Snacka om "billig" elräkning..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback