Fill you'r head with rock!

Min morgon har börjat perfekt faktiskt, planerade kläder igår, bra musik på MTV, jag va glad, päronen va glada :D wii sitter och dricker litta pepparkaugs fil, så jävla puligt .. nä okej, jag bör sluta snacka bonnigt nu!
Annars i skolan så har vi prov nu direkt.... wiiiii! smartasset louise glömmer ju papperna i skolan, smart där!
Jaja det löser sig alltid faktiskt, min lärare är schyyysst... Fick btw reda på igår i skolan att det är bio imorn igen, 3e gången under typ 2 månader vi går med skolan :p haha men jag klagar inte!
Btw jag måste bara berätta, nu är det bestämt, päronen åker ner till Spanien i min morbror och hans familj i deras hus där, dom blir borta ca 1 vecka, fyfaaaan va nice för min del :D Sörjer ju att jag inte får följa med, men jag klagar ju inte eftersom jag har lägenheten för mig själv :D!

En utav dom absolut bästa låtar som någonsin gjorts!!
Kings of Leon - Sex on fire



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback