fml

Helloooo
Kom precis hem, åkte hem med Laura och en annan lärare och vi körde vilse -.- hahaha snacka om att jag och Laura dog av skratt hela vägen hem! Hade ju utvecklingssamtal, gick förvånadsvärt bra! Nog första gången det har gått såhär bra :D sen väntas bara ett till i våren och sen är jag 18 och då får inte päronen följa med om jag inte tillåter det! hahah
Nu ska jag käka litta och sen hoppa in i duschen och sen packa, ska sova i swallow imorn :D vi ska ha skräckfilmsnatt!
Ohh jag blir så irriterad, mina gratis sms tog slut idag och jag har försökt skicka iväg ett sms så jag får nya men det vill inte levereras fast jag har pengar på mobilen till det!! :@ Massa som har smsat oxå, som Olivia! och jag kan inte svara, så tro inte att jag dissar er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback