freeeedag

Blir ett litet snabbt inlägg här bara nu!
Haft det underbart i svalöv som vanligt, vi chillade bara, kollade skräckfilm, snackade och bara mös tillsammans :D
Olivia fyllde även år igår, hon blev hela 16 bast :D Grattis i efterskott oliv!! <3
Idag ska jag till malmö med klassen, kommer bli kul, vi ska på nån föreläsning på malmöhus och sen göra något annat oxå. Efter händer nog inget speciellt, har ju inte varit hemma på ett tag nu så ska nog bara va hemma och ta de lugnt, svin trött oxå, vi sov ca 2,5 h i onsdagsnatt :p
Skaffade precis tidslinjen på facebook, riktigt nice hinner dock inte fixa med det nu för nu måste jag verkligen skynda mig!!


2011-12-16 // 15:51:31

Hur får man det looooooouise??? skriv till mig!!

2011-12-16 // 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback