Fruktansvärt slut!

Idag hände något förskräckligt i skolan!
Jag hade en sån cp lång, verkligen äckligt lång nagel ju.......
Jag har alltid sagt "Dagen då jag knäcker den kommer jag böla", idag skedde det ;( 
Uppstod en catfight nu på sista lektionen, jag går ut från klassrummet för att jag skulle på toa, går förbi lärarna som står och snackar och hör att dom snackar om catfighten, springer tillbaka för att berätta för Jackie vad lärarna hade sagt, råkar dunka in fingret i dörren när jag ska stänga i farten, inser att jag knäckte naglen, slänger mig ner på golvet och börjar skrattgråta! hahaha fyfan, vilken sorg det va, minst 6 mobiler åkte upp och filmade och fotade.. Dock sörjer jag fortfarande mega mycket att min nagel knäcktes, det va lixom min lilla bebis.. Den drog till sig så mycket uppmärksamhet fleeeera gånger om dagen.. :(
Innan:
knäckta naglen
Nu:


» ollie

Det var på tiden!! Det är dax att släppa taget nu min vän.. Jag vet att saknaden gör ont.. men jag finns vid din sida <3

2011-12-06 // 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback