Jag gör inte coola saker, jag gör saker coola.

Gahhh fan vad jag längtar tills imorgon :D
Idag efter jobb så hämtade pappa mig så körde vi ut till väla för att köpa iphone men som jag misstänkte va den svarta slut så fick beställa hem den så vi får väl se när den kommer!
Sen drog jag och pappsi och handlade in till imorgon, ska ju serveras tacos hemma hos mig!
Kanske inte har berättat vad som händer? Olivia, Marlene och Rebecca kommer hem till mig, sen får vi ser om andra oxå kommer!
Efter det så drog jag hem till Olivia en runda och kom precis hem, skönt att äntligen vara hemma efter att ha varit borta sen typ 8 imorse.
Snackar i skype med min lilla honeybonny just nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback