måndag

Fin frulle idag!
Pepparkaksfil med crunchy i, oboy och lussebulle! Snacka om att mina kompisar kommer bli lyckliga då mamma har skickat med mig 16 lussebullar till skolan.... hahah
Jag har faktiskt ingen aning om vad som händer idag i skolan, vi ska egentligen va hos hästarna idag för det sa dom förra veckan men på arena så står det att vi ska va i smådjursstallet... :S Vi kom överens om att vi följer schemat!
Annars är det en kort dag idag, slutar 14.00 men men jag ska inte klaga för det senaste vi slutar varje vecka är 15.20 tillskillnad från många som kan gå till 17!
Jag har kommit på att jag gör utropstecken väldigt ofta, men när jag gör det försöker jag tänka på att inte göra det.. ingen aning om varför! Typ istället för punkt.!
Lägg märke till det, och inte bara i detta inlägg :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback