One more amazing day at work

Hade en till u-n-d-e-r-b-a-r dag på jobb igen, dessa två dagar har verkligen varit aaaamazing! :D Började ju dagen med att äta en stor julfrukost med underbara kollegor och chefer och allt. Fick även julklapp :D
Har verkligen nada julkänsla iår, blir väl så när man är äldre? har inte haft julkänsla de senaste åren :p Va mycket bättre när man va liten. Kommer inte få så roliga julklappar iår då jag har önskat mig pengar så jag kan köpa min iphone, visst det är mega tråkigt att få pengar av alla i julklapp men vafasen, jag vill så jävla gärna ha den där iphonen!!!!
Efter jobb drog vi hem till Sandra och fikade och sånt mys, jag är helt slut nu så blir väl bingen snart för min del! Dock drack jag precis en energidricka... haha!
Väldigt dålig bild men det är glitter i alla förutom den blåa och den röda är verkligen pang röd egentligen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback