walk right back bitch

Haft en rolig dag på jobb, dock hade vi sjukt tråkigt och ännu tråkigare kommer det bli imorn! Förstår inte varför chefen envisas med att vi ska ha öppet på söndagarna i december när vi först har något att göra på söndagen innan jul typ.. lovar att vi kommer bara stå och glo imorn! som tur är det dock bara 4 h.. 11-15 men det betyder att jag ändå måste gå upp hyfsat tidigt för jag ska redan med båten 10.00 för annars kommer jag komma till jobb med andan i halsen och jag ska hinna käka frulle innan vi öppnar..... -.-
Efter jobb så träffade jag Oliven, planerna va att vi skulle se film men jag är så jävla trött idag så jag höll på att somna så följde henne precis hem i ovädret, sorry för att jag va så tråkig oliv! :(
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film, dock kommer jag somna till den, det vet jag redan nu :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback