bingen snart!

Hade ju nationella idag, gick väll helt ok men kunde gått bättre. Tilloch med läraren sa att ena delen i hörförståelsen va taskig men men what 2 do what 2 do.. Sen har vi inte gjort så mycket på eftermiddagen men efter skolan satt jag kvar och pluggade och sen gick jag på studieverkstaden som varade till 18.30 och fick oxå ett till prov gjort där, biologiprov.. Dock hjälpte min lärare mig as mycket :p
Sen har jag en lärare eller typ hjälplärare som är i vår klass, hon är väldigt glad för mig och typ stalkar mig!
Hon frågade om vi skulle åka hem tillsammans då hon bor typ 2 min från mig så det gjorde vi, det va ju......kul.... att åka hem med sin lärare och gå in på pistachia tillsammans med sin lärare! weho!
Nu ska jag hoppa in i duschen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback