:D

Skola idag, varit en niiiice dag :D Vi va uppe i smådjursstallet och hade teori och sånt men sen visade sig att dom behövde folk i hunddagiset (gå ut med hundar) så jag, jackie, matilda, rebecca och sanne drog dit och jag gick ut med Bengt :D efter lunch så hade vi projekt och företagande där vi just nu håller på att planera en resa som vi ska göra hösterminen i 3an och på något sätt blev jag ordförande, inte alls mycket press där inte..!
Efter skolan så drog jag hem till en kompis och chillade och sånt och sen träffade jag Olivia en snabb runda för vi hade lite att prata om, mycket trevligt!
Nu ska jag testa datorspelet som jag köpte på ullared som förövrigt va billigt men Olivia som oxå köpte det sa att det va riktigt fattigt!! :p
Såhär ser förövrigt min nya hårfärg ut, riktigt nöjd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback