goood day!

Heeej!
Idag är jag glad, känner mig fortfarande stolt över att jag lyckades bli färdig med det arbetet igår! Börjar dagen med bra musik och framförallt, börjar dagen med en god frukost! Jag hatar känslan när man vaknar upp och är hungrig, det är hemskt så jag sprättade upp en korv med risgrynsgröt som mamma hade köpt igår :D juuuuuul snart och för att få ännu mer julkänsla ska jag köpa julmust och lussebullar på pressbyrån sen :D (såg att dom hade fått lussebullar igår) och idag är det fredag, yeee :D
Känns som att detta kommer bli en jätte bra dag!
Boney M - Mary's boy child/oh my lord


The Cartoons - Santa claus is coming to town

Sen får ni en icke jullåt oxå som just nu spelas ofta på min dator!

Enrique Iglesias ft Pitbull & The wav.s - I like how it feels



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback