mm pepparkaksfil

Sitter här och dricker ett glas pepparkaksfil.. mmmm!
Idag är det bannemej en chilldag med joggingbyxor, ahh älskar jogging :D
Skolan idag så har vi prov nu på primater (=Apor) sånt artprov, om man bara skulle kunna vad arten heter så hade jag klarat det för om jag ser en bild på en primat så vet jag vad det är för art men någon i min klass sa att man skulle kunna typ vart dom lever, föda, släkte och familj oxå -.- men men vi ser vad som händer!
Sen har vi typ biologi eller engelska, samhällskunskap och häst.
Efter skolan ska jag in till banken och lösa in min check! :D
Uhh hittade precis ett MQ presentkort!


HAHAHHAHA de är ju de! Var hittade du de???

2011-11-25 // 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback