soft.

Va väll inte så jävla kul idag i skolan som det brukar va, mycket som hände och sånt!
Men jag har verkligen världens bästa lärare, i eftermiddags sa han till Jackie och mig "Ni kan gå hem till jackie och plugga om ni vill" snacka om att alla blev avundsjuka! :D Vi la oss direkt i hennes säng och chillade med hennes supersöta valp!
Efter skolan så träffade jag Olivia en sväng och hon gick precis, nu sitter jag och väntar på Sandra, vi ska hem till en tjej, hon bor i min trapp så det är nära och bra :p
Lägger upp lite bilder från igår i skolan!

BEEENGT, hunden jag berättade om att jag gick ut med på hunddagiset i skolan!


Jackie och hennes underbart söta dvärgyorkshire terrier!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback