tha school

Skola idag, började med att mitt tåg va inställt så jag satt på en fucking ersättningsbuss i 1,5 h, missade hela första viktiga lektionen :( men men sen flöt lektionerna på som vanligt, ganska chill faktiskt.. Åkte sen hem med min lärare som oxå bor i hbg så vi har börjat åka tillsammans hem, ska även åka dit med henne imorn.. ett tidigare tåg... 07.15...!
Efter skolan idag så drog jag hem till Olivia, mycket trevligt faktiskt..Älskar att hon bor så nära mig varannan vecka så vi bara kan träffas lite så random :D
Nu ska jag lägga mig i sängen och chilla lite, kanske slänger iväg ett inlägg till!
Bild från skolan! den är så liten för att den är tagen med min minipc och då blir dom så små :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback