This is gonna be a good day

Okej, nu börjar seriöst operation försöka-tigga-till-mig-en-iphone-i-julklapp!!!!!!!
Hoppas, hoppas, hopppas.. Dock har redan päronen sagt nej en gång för ett tag sen, men det skadar aldrig att fråga EN gång till, detta är mitt ända och sista försök. Har kollat upp ALLT med priser, surf, gratis sms och allt, skrivit ner på en lapp, skrivit ner att alla i familjen kan lägga ihop till det för hellre EN fin julklapp än massa "skräp" så vi får se hur det blir :)
Skola idag, fredagarna är alltid riktigt chill, samhällskunskap nu, vi började med massamedia igår som faktiskt är intressant (hittills), sen har vi engelska (hoppas på studieverkstad eftersom vi redan är färdig med engelska A kursen nu) och sen efter lunch har vi bara projekt och företagande där vi planerar vår klassresa i 1 h sen slutar vi :D och ikväll blir det BIOOOOO :D :D
Detta har jag på mig idag!
Poncho - Ullared
Svart/gråa jeans - Lager 157


Bälte - Jobb, Gine





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback