under the miiistletoe

God kväll, tyvärr är hon bara 8 :( vill soooova, trött som ett as!
Aja, hade en mycket kul dag i skolan.. Va som sagt i smådjursstallet hela förmiddagen där vi tog hand om djuren, tyvärr åkte jag och jackie på att städa till fåglarna -.- weeeho, man håller på att dö för att grusen dammar så mycket :( Sen snodde vi med oss 1 paket vindruvor där ifrån och satt och mumsade i oss på hund lektionen :D
Imorn kommer bli en mycket rolig dag för då kommer Natascha :D  vi ska sticka till väla och sånt mys, ska dock inte handla något då jag ska till ullared på söndag juue.. Wiii längtar jätte mycket till imorn men längtar oxå super mycket till på söndag!!
Pallar inte ta cambild just nu för jag ser riktigt rutten ut
Så nu får en bild på mig och Olivia sålänge, snart jul nu!


Nu ska jag lägga mig och kolla waterwörld!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback