ullaaaaaareeeeeeed

Här kommer bilderna från min lilla shopping!
Förlåt att bilderna är slarvigt fottade för mamma älte på mig för att vi skulle färga mitt hår

Ja bilden talar väl för sig själv, dagens kap ;)


Ansiktstvätt mot finnar och andra orenheter och konsentrat till soda stream!


cp stor miniräknare till matten!!


Julklapp till Nettan, Iphone 4 skal (och ja hon vet redan om det!)


As billiga va dom så passade på!!


10 fucking kr stycket! Tyvärr va dessa dom enda färgerna som va fina som jag inte hade


String, dock ett par svarta bakom oxå!



Och ja jag vet att det är killstrumpor men dom va så billiga och nice!

Något billigt datorspel, spelade det alltid på playstation när jag va mindre :p


Köpte en VÄLDIGT speciel poncho liknande sak... vet inte riktigt vad jag tycker om den, men den va ganska billig så köpte den ändå, ska se om jag ska ha på mig den imorn så kan fota den bättre!

Sen på ullared köpte jag även lite godis, pads, tops och sånt och sen lite grejer till hemmet så som tvål, diskmedel och sånt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback