frååågor

Bara för att jag har tråkigt!!


Personligt

Namn? - Louise
Korrekt ålder? - 17 och snart 5 månader om jag har räknat rätt!
Längd? - Hm.. vet inte.. för långt!
Hårfärg? - Just nu har jag väldigt mörkbrunt, nästan svart
Ögonfärg? - Blå
Smeknamn? - Lis, lisen, lollo, lolli, louie
Vart bor du? - Helsingborg
Vad gör du på fritiden? - Jobbar för det mesta men lyckas även klämma in tid med kompisar och lite annat smått och gått!
Vad är du mest missnöjd med på din kropp? - Min längd, vill verkligen inte vara såhär lång
Vad är du mest nöjd med? - haha, finns det något? Nej okej... mina ögon för att dom är så blåa, får ofta komplimanger för dom.
Vad vill du jobba med som äldre? - Vet inte, går ju djurvård så antagligen något med djur! annars Klädesbutik som nu, för det är riktigt roligt
Lyckotal - Fick för mig att det va två för ett tag sen, men det va nog bara inbillning :p

Vänner/Folk

Vad heter dina bästa vänner? - Olivia och Nettan!
Vad heter dina nära vänner? - Jackie, Marlene, Rebecca, Moa och Sanne.. Det är dom jag umgås med mest av nära vänner, annars är det bara vanliga kompisar som jag inte umgås så mycket med
Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Asså i mitt område där jag bor? För såfall så nja.. har ju bott här i 17 år så folk vet ju vem jag är :p
Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Många vet vem jag är ja, och ja man hör mitt namn lite ibland, gått många rykten om mig.......
När var du senast med någon kompis? - Det va i söndags!

Romantik

Vill du ha ett förhållande? - Hade väll inte varit helt fel!
Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre!
Är du kär? - Nej.
Tycker du om någon som mer än vän? - Nej.
Hur långt vill du gå med en tjej/kille? - Beror väll lite på vem killen är, men jag är ju 17 år så att.....
Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja
Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Ja
I din klass? - Nej...

Från kram till hångel

Har du kramat motsatta könet? - Ja
Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
Har du pussat någon du tycker om? - Ja
Har du pussat någon inför folk? - Ja
Har du hånglat med någon inför folk? - Ja
Vem var ditt första hångel? - Nämner inga namn
Ditt snyggaste hångel? - nja, skriver nog inte ut namn på denna frågan heller
Skäms du över att hångla inför folk? - Nej

Tankar och skit

Har du någon fobi? - Va jävligt mörkrädd innan, men det är borta.. Annars så kan jag inte komma på någon fobi
Har du någon allergi? - Häst, halm/hö/gräs, myggbett
Vad tänker du på innan du somnar? - Ingen aning faktiskt :p
Vad är det första du tänker på när du ser en person? - Jag brukar kolla klädstilen och håret först!

Här ska bara tjejer svara

Vad tycker du bäst om att höra, att du är snygg eller att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig, men alltid lika trevligt att få komplimanger!
En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Galen kväll med tjejerna!!
Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Bästa vän, men som sagt när man är nyförälskad är det svårt att prioritera bästa vännen först (tyvärr är det så)

Vad väljer du?

Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13? - 13 år och inte oskuld!
Vänskap eller förhållande? ehm jag fattar inte riktigt frågan :p men man är väll alltid vänner först och sen förhållande?
Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Beror på....

Hade du?

Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - haha nej..
Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Hade helt berott på vem det gällde!
Kunna slösa ditt liv på cigaretter och droger bara för att du mår dåligt? - Nej

Klädstil

Anser du dig själv ha en speciell stil? - Nej
Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Yes, om jag inte bara ska vara hemma
Klär du dig dyrt? - Har ju klädesplagg som har varit ganska dyra, men nej annars inte.. köper vad jag tycker om, handlar inte om priset eller märket






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback