onsdag

kom precis hem för min lärare Laura ba "oh louise kan du inte stanna på kvällstudieverkstaden, du är så rolig" så jag stannade och pluggade och sen åkte vi tillsammans hem i en bil med en annan lärare, fyfan va vi skrattade hela vägen och åt sånna fattiga saker, har ont i magen så mycket vi skrattade, härlig känsla :D
Hade även idrott idag, snacka om att hela min lilla otränade klass kommer ha träningsverk imorn eller nått.. med tanke på att vi (faktiskt inte jag!!) fick träningsverk av 30 min handboll :p Vi gymmade ju, fett kul faktiskt!
Jag är så jävla död efter att ha haft så kul med Laura och faktiskt ha pluggat hela dagen till halv 7 så jag ska städa undan lite på mitt rum nu, sminka av mig och lägga mig i sängen och sen blir det bingen om ett tag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback