We got no fear, no doubt, all in, balls out

Nej jag lyckades aldrig kolla på harry potter igår, jag la och kämpade redan ibörjan för att inte somna så jag sparar den till en annan dag!
Jag sitter och äter ett knäckebröd just nu med oboy till det, mumsipums!
Efter jobb så kommer Sandra hem hit och ska käka och lite sånt mys, väldigt sällan hon är här faktiskt men det är bättre än inget iaf :) Mina päron eller min pappa hade sagt att Oliven gärna får komma hem till oss oxå ikväll så vi får väll se om det blir något med Oliven eller inte, hon är iaf bjuden hit! haha
Kings of leon - Closer

Låten som spelas i mina GRYMMA hörlurar som kommer ifrån koss är:


Nickelback - Burn it to the ground Världens bästa och fucking underbaraste låt!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback