feeest hos mange

Har känt mig mycket bättre och piggare idag i skolan faktiskt, nu har mamma även köpt Bisolvon tablettet som ska hjälpa mot hosta med segt slem, det jag har nu :p
Värst nu är nog min förkylningsblåsa inne i munnen på typ underläppen som skaver mot tandköttet, speciellt när jag käkar eller pratar :(
Efter skolan så skulle jag och jackie ta tåget men vi missade med typ 10 sek och skojjar verkligen inte, så vi fick sitta och ruttna i 1 h i äckliga torp, tur vi hade varandra och söta Basse!
I helgen blir det antagligen bara att vara hemma och ta det lugnt och försöka bli frisk, dock hade jag velat va med en kompis imorn!
Nu ska jag bara koppla av och sen lägga upp ett inlägg om kvällen hos Marlene och Jackie så vi hörs sen!
Seeeeg! Glad att febern är borta iaf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback