I mitt inre universum!

Hade rätt, det blev en sisådär dag! men mest glada, asså fy jag och mina kompisar va riktigt flummiga hela eftermiddagen! haha..
På samhällskunskapen så ska vi skriva ett arbete om en socialfråga med frågeställningar och sånt shit, jag valde spelmissbruk då det börjar bli ett riktigt allvarligt problem i samhället! men när jag skulle googla fram fakta och sånt, tror ni inte att kommunen (som nu äger vår skola så vi har inget att säga till om) har blockerat nästan alla sidor som det står om spel och spelmissbruk........ Jag kom inte på något annat ämne att skriva om så min lärare gav mig ämnet alkoholmissbruk, ganska nöjd med det!
Idag släpptes btw nya the sims 3 Husdjur, jag va ute direkt! Hoppas bara jag kommer in i en "spelperiod" nu (går lite i vågor) Ska nog spela lite senare :D
För att det är halloween månad nu så tänkte jag bjuda på 2 bilder som påminner mig om halloween :D



Fy vilka härliga minnen dom bilderna bringer fram!




hahahahahahahahahahahaha :D

2011-10-20 // 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback