kaoz dag

Heej!
Fyfan idag har jag inte alls mått bra, ont i huvudet, ont i magen, illamående och sen dödar verkligen min hals mig, hostar hela tiden och har kännt mig allmänt hängig hela dagen :(
Men det har varit en kaoz dag, skulle ju va hos hästarna idag men när jag står på knutan och väntar på mitt tåg så kommer min kompis Melanie ut från ett öresundståg och ba "vi tar detta istället" sen väl på tåget ångrar vi oss och hoppar av i ramlösa för att ta det vanliga tåget men råkar då hoppa på fel och hamnar i Landskrona där vi får ta buss till skolan och då missade jag bussen till hästarna, nice ändå! :p
Sen spenderade vi hela lunchrasten på att leta efter min kompis hund som hade hoppat ut från fönstert på andra våningen från Jackie och Marlenes lägenhet, kaoz! :S
Här kommer lite bilder, från idag och från andra dagar som jag hittade nu på mobilen!

Liten kanin?




Jackies söta hund Balder!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback