klippning

Som sagt va jag ju och klippte mig innan, han klippte bara typ 3 cm så det va skönt och mitt hår va riktigt slitet så nu kommer det ju växa snabbare! Tyvärr är min lugg fortfarande cp lång för att han tyckte det va synd att klippa den helt för då ser mitt hår kortare ut.. Jag ser verkligen helt cp ut med utsläppt hår med min lugg så antingen tar jag bort luggen typ såhär (men då tycker jag att jag ser ut som en liten flicka) eller så har jag det uppsatt som jag brukar.. vet inte.. kanske bara handlar om att jag ska vänja mig vid utsläppt nu när jag inte har haft det på länge?! men jag tycker det ser konstigt ut eftersom det är lite halvlångt bara :/
Dock ser mitt hår mycket friskare ut, nu fattar bara färgning oxå!


» ollie

Tycker inte alls du ser ut som en liten flicka, jätte fint! <3

2011-10-11 // 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback