Lovely

Har tänkt mycket på kompisar och såhär idag, vad fasen skulle man gjort utan kompisar eller rättare sagt sina närma/bästa kompisar, jag hade aldrig klarat mig, verkligen ALDRIG! Jag stöttar mina kompisar till 110% i alla lägen och det är dom som går framför allt i mitt liv förutom familjen. Nä jag älskar verkligen alla mina närma kompisar, ni alla är fan bäst! (Tänker inte sitta och skriva upp massa namn, för jag hoppas att ni vet om ni ska känna er träffade)

Annars idag i skolan har det varit lite uppochner, som sagt, har enorma humörsvägningar :p
Hela eftermiddagen va jag och några andra kompisar uppe i smådjursstallet för vi skulle inreda ett akvarium, it was fuuuun! Nu ska jag lägga mig till rätta i min säng och kolla true blood och käka Tarragona, mums!
Btw jag har världens otur, nu när mitt öra har läkt, tror ni fan inte att min piercing i andra örat har blivit feeeeeeett inflammerad, kul!
Trotsallt skit som pågår nu så är jag ändå glad! :D (för tillfället iaf) hahah
Love to u guys! Kanske lite fjortisvarning med att göra sånt hjärta men vet ni va? det SKITER jag i just nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback