:(

Har varit hos läkaren precis, det gick hyfsat bra men han sa att det är något med min kropp så att det inte läker ordentligt och jag har tunt blod så att när han tog bort stygnen va det inte ihopläkt så på vissa ställen va det fortfarande öppet och det blödde! Så fick sitta där inne och vänta på att mitt blod skulle kuagelera och sen plöstrade han bara om det och så och ska tillbaka på måndag!
När jag kom hem, det första jag gjorde va att DUSCHA mitt hår, han hade förbjudit mig att göra det och han sa att det va inte så smart om jag gjorde det idag men jag gjorde det ändå.. fyyyyfan va skönt det va!
Nu ska jag alldeles strax gå och klippa mig (om det finns tid) och jag FRUKTAR det.. Nu har jag kämpat med att det ska bli långt, tänk så klipper han för mycket, tänk så blir det fullt eller ja vad vet jag :( men men, en risk jag får ta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback