smääääärta

Kom precis hem, smärtan i mitt öra nu är obeskrivlig och nu är det ändå fortfarande lite bedövat..
Han skar upp örat, klippte, sydda och ja jag vet inte så jätte mycket för jag hade sån grej för ansiktet så att jag inte skulle se (Fråga mig inte varför?!) Efter det gick jag och Sandra (som förövrigt va så snäll och följde med mig) och träffade hennes tjejkompis och vi gick och fikade och så..
Läkaren sa att jag får inte tvätta håret på 1 vecka!!! fyfan, så jag fick inhandlat mig ett torrschampo :p Gick även till gecko och köpte en ny piercing till mitt öra :D
Blöder redan ganska mycket och jag får inte ens byta plåster så jag ska gå runt med torkat blod i 1 vecka innan jag ska dit och ta bort stygnen... kul....
En enkel vit bling bling stav
198 kr på Gecko
45 kr på Åhlens.. Fyfan om inte torrschampo hade funnit, hade fått gå runt med fettigt hår i 1 hel vecka...
och Olivia jag har sett det där avsnittet nu där Sookie blir biten av ett konstigt djur när hon och Bill hade en fight



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback