sorry!

Jag vet min uppdatering suger balle men så är det, har haft fullt upp nu efter skolan dessa två dagar och denna dåliga uppdatering kommer antagligen fortsätta veckan ut då jag har ganska mycket att göra o så..
Men har haft en jätte bra dag i skolan, vet inte vad jag skulle gjort utan mina kompisar där!
Efter skolan kom Olivia hit för hon skulle föra över lite filmer och så till hennes externa hårddisk :)
Imorn är jag ledig från skolan, sååå jävla gött men jag ska dock till läkaren och ta bort den där "bölden" jag har snackat om att jag fick från en piercing (ÄNTLIGEN!!!) väntat as länge på den här tiden!
En bild olivia tog till hennes blogg innan! ;)
Nu ska jag gå ner och möta min mamma på knutan, tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback