truuuuee bloood

Som sagt är jag ledig från skolan idag för att jag ska till läkaren. Så jäkla skönt att sova extra länge idag när man egentligen går upp 6 annars. Gick på konsum och köpte en bulle och smaskade i mig det med ett stort glas oboy, fasen va gott det va!
Nu sitter jag och kollar på True Blood! inne i ett mega spännande avsnitt :D
Gaaaahhh, kan verkligen rekomendera serien!! Har varit jätte emot sånna vampyrserier innan men så gick jag med och kolla på första avsnittet med Olivia (Som dock va lite segt) men sen blev jag hooooked!
Lägger upp en outfitbild sen eller något!


» ollie

Tacka mig bara :D

Vilket avsnitt är du inne i då?? :)<3

2011-10-05 // 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback