frukost!

Igårkväll gjorde jag något uppdatering till min programvara i mobilen och ALLT blev förändrat. Finns INGET kvar som är lik min förra programvara om man kan säga så, är som en helt ny mobil, allt skulle fixas :D så jag satt uppe till typ 1 igår och gick upp typ halv 7. kul...
Nu sitter jag och äter 2 mackor innan jag alldeles strax ska dra iväg till jobb! :D och efter jobb vid 6 ska jag och Olivia till Sandras fest som jag hoppas på att det blir kul! :D
Bilden blev lite dålig, man ser inte ens att jag har väst på mig -.-
Byxor - Gine, jobb
Långarmad t-shirt - Gine, jobb
kaninväst - Gine, jobb
Halsduk - Lager 157
Hörlurar (Koss) - Teknikmagasinet


» ollie

haha hur går långarmad t-shit ihop loooooouise? antingen är den väl långarmad eller så är den en t-shirt? hehe :)<33

2011-09-24 // 12:01:00

HAHHAHAHHAHAHAH!!! undrar samma som olivia!

2011-09-24 // 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback