jag hoppas att ditt vin blir till vatten blixtar prickar dig hälsa till satan vi hörs!

Haft en bra dag!
Slutade tidigt på praktiken, SKÖNT! gick hem och sov en timme för att jag hade riktigt ont i huvudet och sen vid halv 3 åkte jag till väla med Olivia och påbörjade klänningsletandet som va ett totalt misslyckande. Eftersom jag själv jobbar i en klädesaffär så vet jag att nästan inga butiker säljer klänningar mer, det är lixom tunikor nu!
som tur är har jag en rutten nöd outfit.... sörjer detta med att jag får ha den nöd outfiten :(
Efter att jag gav upp mitt letande så började jag leta efter en skinnjacka och hittade en helt vanlig skit snygg men som kunde vatt lite större eftersom jag gärna vill kunna ha en kofta eller nått under :(
Köpte inget speciellt, bara ett block till skolan eftersom jag börjar skolan på måndag och har typ inga grejer :p
79 kr - Akademibokhandeln



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback