trött...

Satan va trött jag är nu.. Haft en bra dag i skolan med mycket intensivt arbete då jag verkligen har tagit dag i skolan nu! känns faktiskt skönt ändå. Kommer ni ihåg böckerna jag berättade att jag hade lånat, den ena (The notebook) är på Engelska och det va en jäkla tur att jag lånade just den för nästa dag kommer min Engelska lärare och säger att vi skulle låna vars en bok och läsa!
iaf.. Efter skolan drog jag direkt in till jobb för vi hade klubbkväll och det va mycket kul, blev mycket skratt med mycket chips, godis och läsk! När jag då skulle ta båten stod jag och väntade ca 20 min tills jag insåg att båten inte skulle komma så fick vänta ytterligare 10 min innan nästa kom.. Va hemma vid halv 11, nu ska jag städa undan på mitt rum och sen lägga mig i sängen och kolla på true blood innan jag lägger mig i sängen och dör!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback