tropical

Hade ju skolfoto idag, blev gräsligt säger jag bara, sen tog jag kompisbild med mina närmsta kompisar i klassen alltså Jackie, Sanne, Rebecca och Marlene :D 96 kr, inte alls så farligt!
Förr i tiden för fleeeeera år sen så va jag.. tro det eller ej.. en....wait for it..... LÄSLUS! älskade att läsa!! och nu tar det mig fleeeera månader att läsa ut en lättläst och tunn bok. Idag följde jag med Marlene med till skolans bibliotek och hittade dessa 2 böckerna! Lånade dom direkt för att the notebook har jag sett på film och ÄLSKADE den och sen inspärrad har fått jätte bra kritik och ska va sjukt bra osv.
The notebook är btw på engelska, känns som att allt blir mycket finare då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback