Väla!

Efter praktiken så drog jag hem och fixade mig och sen åkte jag till väla vid 4 med en kompis, it was very nice (med svengelska dialekt :D) Åt på deras nya restaurangtorg, det blev på Nancy´s American steakhouse.. fyyyyfan va gott :D käkade en cheese and bacon burger, mumsi pums, sån hemmagjord hamburgare av köttfärs så inte sån wanabee mc hamburgare :p med hemmagjorda pommes och sånt till, MUMS! kostade lite extra men det va de fan värt!
Handlade inte mycket, handlade bara inte det viktigaste jag behövde :)
Behövde ett foto till mitt busskort så jag tog 4 foto för 150 spänn.. svinpris! Blev dock missnöjd, skulle le lite mer, meeen men


2 nya nagellack, det ena är helt vitt (behövdes) niiice


Denna mascaran är bara sån jag använder till grund för sen använder jag den här efter :)


Hamburgaren på Nancy´s American steakhouse. mums!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback