Sjuk... Bajs!!

Fyfan vilken natt, knappt sovit någonting. När jag dock vaknade imorse så mådde jag SKIT! Huvudet dunkade, ont i hela kroppen, känner mig allmänt hängig, kallsvettas och är jätte varm.. Men det var bara upp och koka en kopp te och göra ve mig!
Jag sa det, om jag kan festa ikväll så kan jag fan jobba oxå men det kommer bli hårt...

Sitter här vid matbordet och dricker en red bull, hoppas den verkligen ger mig vingar nu för det behövs! Ska köpa halstabletter sen på Apoteket i Helsingör, och panodilerna är med i högsta hugg, i can do this! :)

Detta är min outfit iaf, vet dock inte om det är så smart att ha vita byxor ikväll :p

Byxor - Gina Tricot
Blus (?) - Jobb (Gine)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback