Då var torsdagen oxå undansopad, här näst väntar en underbar FREDAG!

Hade en super mysig dag på Skånes djurpark med klassen och 1orna!
Ja det finns väl inte så mycket mer att säga om det :p
När jag kom hem så kollade jag på det sista avsnittet av sex and the city säsong 6, har nog sett alla säsonger minst 3 ggr men lika underbara varje gång! Men alltså detta avsnittet är ju bara helt underbart, sitter alltid men ögonen fyllda med tårar under i princip hela avsnittet :')

Sen fick jag en liten energikick och började städa mitt rum, är dock färdig nu så det blir duschen sen efter det sen ska jag nog börja kolla på en ny serie, något måste ju dessvärre ersätta satc i ett litet tag :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback