TGIF

Ja då var det fredag igen. Ska bli så skönt att vara ledig från skolan och komma tillbaka till jobb imorn, det går verkligen inte att beskriva hur mycket jag saknar mitt jobb, Helsingör, våra italienska "grannar" bredvid oss på jobb, Bonny och Angelica, alla mina kollegor men särskilt Natascha, saknar henne så mycket och vi ses inte ofta nu för sen kommer hon vara iväg och inte jobba på 3 månader :(

Men idag så ska jag sitta i mitt klassrum helt lonely för alla har i-val idag förutom jag, wohh det blir ju kul för mig :p
Sen efter skolan ska jag träffa min lilla Oliv, får se vad vi hittar på!
Nu måste jag rusa, ska med en tidigare buss så jag kan handla på espresso house ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback