Sammanfattning av helgen och annat skräp

Blogg appen har inte fungerat så har inte kunnat blogga, men min sammanfattning av min helg är ganska enkel. Jobb, jobb, jobb och mys med fina vänner i dk!
Igår så va det skolan ett litet tag sen drog jag över till Dk och träffade "C" ;) och även passade en polares son på 3 år och även hans minsting på 3 månader, ohh jag älskar barn!!! Jag va så omtyckt av pojkarna och jag va så bra med dom så jag blev helt enkelt med bjuden till Thailand (GRATIS!!!) i 3 månader som "personal nanny" men det kommer aldrig att gå med tanke på skolan :(

Idag kommer bli hemskt, ska göra ett prov jag inte kan och sen ska jag på möte med min danskalärare, rektorn och min mentor! The war is on bitch. Tröstar mig med att det snart är fredag igen och snart jullov...

Nej nu ska jag dra! Skönt att blogg appen fungerar igen också :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback