Stökigt rum...

Är helt slut, haft ap mycket att göra idag på jobb och sen lite intriger som tog på krafterna. Nu halv ligger jag i sängen och ska snart masa mig upp för att städa mitt rum, knappt varit hemma nu i veckan så har bara kastat av mig kläderna och slängt på golvet så det är katastrooooooof! Ni ska vara glada för att ni inte ser hur det ser ut runt hörnet på bilden, där ligger en STOR bunke......

Ikväll blir det mys hemma hos mig med Oliven, se film och äta onyttigheter!

Imorgon står den på jobb igen, julmys med min kollega Nikoline, ska dit 1 h innan öppning för att äta prinskorvar, köttbullar, dricka glögg och äta lussebullar och sen bjuder vi på pepparkakor i butiken med massa julmusik och två snygga brudar i tomteluva!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback