TGIF

Godmorgon!

Då var det fredag igen och jag sitter här och väntar på att klockan ska bli 07.10 för då ska jag bege mig till jobb, ska äta frukost med min kollega Nikoline och sen öppnar vi redan klockan 9.00 idag och har öppet till 18.00 så det blir en lång dag! 
Jag måste vara en bra kollega, Nikoline skrev igår och frågade om jag skulle ha någon god mat med för hon hade ingenting hemma och snäll som jag är så lagade jag extra mycket av min goda kycklingwook :D 
Efter jobb idag så ska jag upp till min kära vän Bonny och hälsa på, längesen jag var där uppe nu, men inget festande idag, ska ta det lugnt nu de närmsta dagarna med tanke på att det är nyår på måndag, så det gället att spara sig ;) 
Nej om man ska ta och fixa till det sista och sen bege sig till jobb! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback