:D

Sitter här i Svalöv och pluggar lite på studieverkstaden, ska snart gå ner och käka kvällsmat då jag ska sova här hos Rebecca och Sanne :D vi ska riktigt feta oss och bara ha kul!!

Vi har haft tävlingar och sånt hela dagen i skolan, va även på Landskrona badet med lärarna och körde tävlingar där. Så efteråt så skulle jag och Rebecca putta i läraren Fredrik med handduk och allt i poolen, vi lyckades men när jag skulle fly så samtidigt som jag kollar åt höger på hans fall så springer jag rakt in i en fet stolpe och ramlar och lägger mig raklång på golvet, har redan en fete bula och är helt blå i pannan, även på röven så har jag fete blåmärket :( hahah satan vad vi skrattade!

Vi fick även tårta idag :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback