Då va det måndag igen...

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är för att min blogg.se app på min iphone klöddrar som fasen för tillfället, helt plötsligt vill den verkligen inte publisera mitt inlägg, hur mycket jag än kämpar och hur många gånger jag än försöker.. Fett störigt!
Jaja, skolan idag har varit helt ok, djursjukvård hela förmiddagen där vi höll på lite med världens sötaste lilla valp, gjorde ont i hjärtat när man höll fast den och den pep och kollade med sina söta puppy eyes :p
Har satt den här dagen som min pluggdag så jag ska alldeles strax sätta igång med mitt Engelska arbete, skit tråkigt!


» sis

bild på puppyn Tack! ;)

2012-02-13 // 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback